Boeken-tip waarmee je deelnemers en opdrachtgevers weet te verleiden: De beleveniseconomie van Pine&Gilmore!
Boeken-tip waarmee je deelnemers en opdrachtgevers weet te verleiden: De beleveniseconomie van Pine&Gilmore!
- 2 februari, 2015
- Geen categorie
- Mirjam Broeke
- Plaats een reactie
- 0
Meer Artikelen
Volwassen mensen hebben de behoefte te willen weten WAAROM. Maak dus zo snel mogelijk het doel van de workshop duidelijk! #fluitendvoordegroep
Volwassen mensen hebben de behoefte te willen weten WAAROM. Maak dus zo snel mogelijk het doel van de workshop duidelijk! #fluitendvoordegroep
- 9 juni, 2015
- 0 comments
- 0
Boeken-tip waarmee je deelnemers en opdrachtgevers weet te verleiden
Begin met het waarom – Simon Sinek
- 7 september, 2015
- 0 comments
- 0
Wil jij workshops geven die werken? Werk bewust aan je zelfvertrouwen en stap zelfverzekerd voor de groep! #fluitendvoordegroep
Wil jij workshops geven die werken? Je wilt zelfverzekerd voor de groep terechtkomen dus werk daarvoor bewust aan je zelfvertrouwen en stap zelfverzekerd voor de groep! #fluitendvoordegroep
- 19 juli, 2017
- 0 comments
- 0
E-book met 7 kant en klare Speelse werkvormen
Wij hebben een e-book…met 7 kant en klare Speelse werkvormen…waarmee je je trainingen in no time beter én leuker maakt! “Deel” door middel van één tweet, één berichtje op LinkedIn…
- 9 oktober, 2014
- 0 comments
- 0
Gamification
Hoe je met een paar simpele spelelementen passieve toeschouwers omtovert tot actief en betrokken deelnemers Gamification is het toevoegen van spelelementen…
- 28 januari, 2017
- 0 comments
- 0
Video-vrijdag: Ken Robinson over creativiteit
- 13 mei, 2016
- 0 comments
- 0