Boeken-tip waarmee je deelnemers en opdrachtgevers weet te verleiden
- 12 juni, 2016
- Geen categorie
- Mirjam Broeke
- Plaats een reactie
- 0
Meer Artikelen
Learning by experience
Learning by experience betekent dat deelnemers via ervarend leren zelf verbanden leggen tussen wat ze al weten en kunnen en wat hen nieuw wordt aangereikt. Zo vinden ze zelf uit…
- 30 juni, 2013
- 0 comments
- 0
Wil jij je één-op-één coaching ook aanvullen met workshops, groepsprogramma’s of trainingen?
Ben jij iemand die: de wens heeft met groepen te werken en ergens tegenaan loopt bij het ontwerpen, uitvoeren of verkopen van je training, workshop of groepsbijeenkomst; (proef)workshops geeft of daarmee wil starten…
- 20 april, 2015
- 0 comments
- 0
Verkopen als een “Hotello”?
Ik (Mirjam) ben eigenlijk een “Hotello”. Een Hotello is een term die door insiders wordt gebruikt voor mensen die hebben gestudeerd aan de “De Hotelschool”. Businessvakken en vakken rondom Marketing…
- 19 april, 2017
- 0
Breng kleur in je sessie! Een kleurrijke ruimte, kleurrijke post-its, kleurrijke stiften, kleurrijk papier enzovoorts. #SpeelseSessies
Breng kleur in je sessie! Een kleurrijke ruimte, kleurrijke post-its, kleurrijke stiften, kleurrijk papier enzovoorts. #SpeelseSessies
- 30 oktober, 2016
- 0 comments
- 0
Rolt een onderwijsleergesprek ook door als jij je terugtrekt? Laat het dan tussen de deelnemers gebeuren! #laatlos #trainerstips
Rolt een onderwijsleergesprek ook door als jij je terugtrekt? Laat het dan tussen de deelnemers gebeuren! #laatlos #trainerstips
- 9 april, 2015
- 0 comments
- 0
Boeken-tip zodat je meer leert hoe je deelnemers en opdrachtgevers betrekt: Het brein en emotionele intelligentie van Goleman!
- 25 juli, 2016
- 0 comments
- 0