De praktijk is de werkelijkheid en de theorie helpt ons om deze te begrijpen. Zo staat u er als trainer ook in. De klant legt u een situatie voor die hij aan wil pakken. De afdeling werkt niet optimaal, er zijn samenwerkingsproblemen, de klantgerichtheid moet beter of de rol van de leidinggevende is veranderd. Daarna kijkt de klant u verwachtingsvol aan in de hoop dat u zijn probleem oplost.
Meer Artikelen
Gebruik werkvormen waarbij mensen uit hun stoel komen. #trainerstips
Gebruik werkvormen waarbij mensen uit hun stoel komen. #trainerstips
- 7 juli, 2015
- 0 comments
- 0
Speel-Mee-Maandag: Apenkooien
Doel: een activerende werkvorm die een plenaire discussie vervangt. Inspiratie: Apenkooien! Wat verzin je?
- 2 juni, 2014
- 0 comments
- 0
Video-Vrijdag: Een leerlab in de cloud?
[ted id=1678 lang=nl] The future of learning? Een leerlab in de cloud?
- 28 februari, 2014
- 0 comments
- 1
Sandra Smit
Mirjam is een bijzonder gedreven vrouw met een enorme passie voor haar vak. Mirjam weet steeds weer de goede sfeer neer te zetten, de juiste vragen te stellen en de…
- 26 januari, 2014
- 0 comments
- 0
Durf je trainersrol uit handen te geven: laat als het past binnen de leerdoelen een deelnemer een discussie faciliteren! #trainerstips
Durf je trainersrol uit handen te geven: laat als het past binnen de leerdoelen een deelnemer een discussie faciliteren! #trainerstips
- 27 oktober, 2016
- 0 comments
- 0
Live online training ‘Werkvormen die Werken’!
Ben jij klaar om te ontdekken waarom “gewone” werkvormen niet altijd werken en hoe je er zeker van kunt zijn dat jouw werkvormen vanaf nu wél het resultaat opleveren dat…
- 3 februari, 2015
- 0 comments
- 0