Inspiratiesessie: “3 tips waarmee je deelnemers en opdrachtgevers omtovert tot wandelende reclameborden!”

inspiratiesessie Speelacademie Ben je een (heel) goede trainer maar rijd je na een training tóch af en toe naar huis met

  • het idee dat de training  zowel effectiever als leuker had kunnen verlopen
  • de twijfel of deelnemers en opdrachtgevers tevreden genoeg zijn voor een vervolgopdracht
  • de angst dat iedereen doorgaat in de waan van de dag en jij en jouw resultaten in no time uit beeld zijn?

Je bent lang niet de enige. Wij horen echt heel regelmatig dat trainers twijfelen over:

  • de kwaliteit en
  • het effect van hun trainingsprogramma’s.

Iedere trainer weet dat deze twee elementen essentieel zijn als het gaat om terugkerende klanten en herhaalopdrachten. Tegelijkertijd weten veel trainers niet (goed) hoe ze die kwaliteit en effectiviteit verhogen.

Wil jij ook leren:

  • hoe je exact dat biedt waar zowel deelnemers als opdrachtgever behoefte aan hebben
  • hoe je deelnemers zo tevreden en enthousiast krijgt dat ze de training als uitzonderlijk goed beoordelen en dit doorvertellen aan iedereen die dat maar wil horen
  • hoe je opdrachtgevers versteld laat staan van het rendement dat jouw training oplevert waardoor je veel meer herhaalopdrachten krijgt?

Geef je dan op voor de inspiratiesessie ‘‘3 tips waarmee je deelnemers en opdrachtgevers omtovert tot wandelende reclameborden!’

In deze telefonische inspiratiesessie van 30 minuten:

  • krijg je helderheid op wat je écht zou willen en op wat jou écht zou helpen
  • ontdek je wat jou onbewust tegenhoudt om hiervoor te kiezen en
  • leer je welke eerste stap je kunt zetten om meer en langere (herhaal)opdrachten binnen te halen!

Jouw investering:

  • 95 euro

 

 

Ik wil graag kans maken om een inspiratiesessie te WINNEN!

Iedere week geven we twee gratis gesprekken weg! Wil jij er eentje winnen? Vul dan onderstaand formulier in:

Ja, ik meld me aan
 
Voornaam*
Achternaam*
E-mailadres*
Telefoon*
Website*

* verplicht
dit veld niet invullen s.v.p.