Meer Artikelen
![Boeken-tip zodat je meer leert hoe je deelnemers en opdrachtgevers betrekt: Het brein en emotionele intelligentie van Goleman!](https://www.despeelacademie.nl/wp-content/uploads/2015/02/sa_hetbrein.jpg)
Boeken-tip zodat je meer leert hoe je deelnemers en opdrachtgevers betrekt: Het brein en emotionele intelligentie van Goleman!
Boeken-tip zodat je meer leert hoe je deelnemers en opdrachtgevers betrekt: Het brein en emotionele intelligentie van Goleman!
- 23 maart, 2015
- 0 comments
- 0
![Speel-Mee-Maandag: Bedien de activist nog voordat de workshop, training of les is begonnen!](https://www.despeelacademie.nl/wp-content/uploads/2016/10/anti-nuclear-power-plant-demo-394934_1920-440x330.jpg)
Speel-Mee-Maandag: Bedien de activist nog voordat de workshop, training of les is begonnen!
Volgens Huney en Mumford zijn er vier leerstijlen waar je rekening mee wilt houden wanneer je een interactieve sessie (workshop, training of les) ontwerpt: de activist de pragmaticus de observeerder…
- 27 januari, 2017
- 0 comments
- 0
![Speel-Mee-Maandag: De Zon](https://www.despeelacademie.nl/wp-content/uploads/2014/05/zon_lamp.jpg)
Speel-Mee-Maandag: De Zon
Doel: Deelnemers vóór de training betrekken. Inspiratiebron: De zon! Welke werkvorm ontwerp je?
- 19 mei, 2014
- 0 comments
- 0
Margit Kiewit
Mirjam is heel enthousiast en geeft erg goede feedback. De workshop is echt een aanrader om meer plezier en creativiteit in je training te krijgen.
- 21 januari, 2014
- 0 comments
- 0
![Hoe wordt een trainer een goede verkoper?](https://www.despeelacademie.nl/wp-content/uploads/2017/05/woman-687560_19201-440x330.jpg)
Hoe wordt een trainer een goede verkoper?
Denk je dat je geen goede verkoper bent? Vind je verkopen niet leuk en denk je dat je het nooit leuk zal vinden? Ben je veel liever met je klanten…
- 19 mei, 2017
- 0
![Video-Vrijdag: Creativiteit als middel om te leren](https://www.despeelacademie.nl/wp-content/uploads/2015/07/2015-07-28_1310-440x268.png)
Video-Vrijdag: Creativiteit als middel om te leren
- 7 augustus, 2015
- 0 comments
- 0